DPH registrácia
V celom procese registrácie DPH vás budeme zastupovať. Ušetríme vám čas a stres pri podávaní žiadosti. Poradíme vám, aké dokumenty treba predložiť na registráciu spoločnosti. Všetky otázky zo strany daňového úradu zodpovieme my a vy si len vyzdvihnete osvedčenie o DPH registrácii.
Nechajte to na nás!
Napíšte nám základné informácie o vás a vašej spoločnosti. My vás budeme kontaktovať a vypracujeme potrebné dokumenty.
DPH registrácia
V celom procese registrácie DPH vás budeme zastupovať. Ušetríme vám čas a stres pri podávaní žiadosti. Poradíme vám, aké dokumenty treba predložiť na registráciu spoločnosti. Všetky otázky zo strany daňového úradu zodpovieme my a vy si len vyzdvihnete osvedčenie o registrácii DPH.
Máme za sebou
Naše skúsenosti sú vašou výhodou
Počas posledných rokov sme zaregistrovali veľa spoločností z celého Slovenska. Pri dodaní všetkých dokladov, ktoré navrhneme na konzultácii, vieme zaručiť úspešnú registráciu DPH.
Využitím našich služieb sa vyhnete stresu pri podávaní žiadosti, nakoľko celý proces je pomerne administratívne a legislatívne náročný. V neposlednom rade ušetríte čas a peniaze, keďže nami podané žiadosti prechádzajú schválením rýchlo a bez väčšich problémov.
Vykonávame oba typy registrácií – dobrovoľnú aj povinnú registráciu platiteľa DPH
Podpis dokumentov
Zmluva o poskytovaní služieb, zmluva o ochrane osobných údajov, splnomocnenie na zastupovanie na daňovom úrade a žiadosť o elektronické služby. Všetky tieto dokumenty pripravíme my.
Dokumentácia
Vyplnenie dotazníka, otvorenie firemného účtu a úhrada faktúry za naše služby.
Konzultácia
Na základe získaných údajov z dotazníka vám pripravíme zoznam dokumentov potrebných pre úspešnú daňovú registráciu.
Komunikácia s daňovým úradom
Na daňovom úrade vás v Bratislavskom kraji zastúpime osobne. V ostatných krajoch zastupujeme našich klientov online.
Hotovo!
Osvedčenie o registrácii DPH si môžete vyzdvihnúť osobne alebo vám ho zašleme priamo na adresu.
Ako to funguje?
Podpis dokumentov
Zmluva o poskytovaní služieb, zmluva o ochrane osobných údajov (GDPR), splnomocnenie na zastupovanie pred daňovým úradom a žiadosť o elektronické služby. Všetky tieto dokumenty pripravíme my.
Dokumentácia
Vyplnenie dotazníka, otvorenie firemného účtu a úhrada faktúry za naše služby.
Konzultácia
Na základe získaných údajov z dotazníka vám pripravíme zoznam dokumentov potrebných pre úspešnú daňovú registráciu.
Komunikácia s daňovým úradom
Na daňovom úrade vás v Bratislavskom kraji zastúpime osobne. V ostatných krajoch zastupujeme našich klientov online.
Hotovo
Osvedčenie o registrácii DPH si môžete vyzdvihnúť osobne alebo vám ho zašleme priamo na adresu.
Nechajte to na nás!
Napíšte nám základné informácie o vás a vašej spoločnosti. My vás budeme kontaktovať a vypracujeme potrebné dokumenty.
Vy podnikáte, my vás zaregistrujeme
Nechajte registráciu DPH svojej firmy na nás a venujte sa vášmu podnikaniu. Poradíme vám, aké dokumenty potrebujete predložiť, aby daňový úrad vašej žiadosti vyhovel. Počas celého procesu vás budeme zastupovať na daňovom úrade. Daňový úrad vykoná registráciu najneskôr do 21 dní od podania žiadosti.
Upozornenie
Neregistrujeme
Naš